19 Mart 2013 Salı

Flormar Likit Consealer


 Merhaba 

Nasılsınız bakalım iyiyim der gibisiniz allah iyilik versin bu arada
evet gelelim bugunkü postumuza benim çok severek kullandığım bir ürünle karşınızdayım
flormar Likit kapatıcı bugunkü konuğumuz 
ben Flormar ürünlerine bayılıyorum hemen hemen elimden geldiğince ürünlerinden almaya çalışıyorum  Likit kapatıcımı  çok severek kullanıyorum kullanımıda çok rahat kapağını açtığınızda bi aplikatörü var onunla rahatça sürebiliyorum pudralı bir ürün sabitlemek için pudra sürmenize gerek yok.
Genelde ben kapatıcıyı fondoten uyguladıktan sonra sadece göz altlarıma uyguluyorum.
yüzümde bir sıkıntım yok allaha şükür şuanlık o yüzden sadece göz altlarıma kullanıyorum 
fiyatıda uygun 16,50 TL ama ben indirim vardı flormarda 8 TL ye almıştım iyikide almışım diyorum şimdi 

Siz flormar'ın hangi ürününü kullanıyorsunuz ???

Hiç yorum yok: